שייט זוגי בהרצליה - חלום רומנטי על הים | חברת Baliyam - באלי ים

שייט זוגי בהרצליה – חלום רומנטי על הים

שייט זוגי בהרצליה – דייט יוקרתי עם אהבת חייך

שייט זוגי בהרצליה זה החלום האולטמטיבי. משום מה נראה לנו שרק מליונרים יכולים להרשות לעצמם את זה – למרות שבמציאות שייט ביאכטה עולה רק כמה מאות שקלים. אין דבר נחמד ושובר שגרה יותר מלצאת לשייט זוגי בהרצליה סתם כך באמצע החיים.

במהלך ההפלגה תוכלו להשתזף על סיפון היאכטה, לקפוץ למי הים הקרירים הרחק מכל המתרחצים האחרים, לתת לרוח ללטף את עורכם ולשתות ייין משובח בעודכם מקשיבים למוסיקה הרומנטית האהובה עליכם.

מעוניין להרשים את בת הזוג בדייט יוקרתי ומרשים שהיא תזכור לתמיד? מעוניינת להראות לבן הזוג שגם את יודעת להפציץ בדייטים מיוחדים? שייט זוגי בהרצליה זו חוויה אינטימית ומיוחדת לזוגות אוהבים. דייט על יאכטה זו הדרך האולטמטיבית להגיד לאישה /לגבר שאיתה אתם יוצאים “אני אוהב/ת אותך”.

הצעת נישואין ביאכטה – שיא הרומנטיקה

חוץ מהחופה עצמה, אין רגע מרגש יותר מהצעת הנישואין. זה הרגע מלא החששות בו מציעים לבן או בת הזוג (אנחנו מפרגנים לכולם) להישאר ביחד לנצח. על הרגע הזה מספרים בהתלהבות לכל החברים והמשפחה- וברבות השנים גם לילדים ולנכדים. 

אין דרך טובה יותר להפוך את הרגע הזה לבלתי נשכח מאשר הצעת נישואין על סיפון יאכטה יוקרתית. קחו שייט זוגי בהרצליה, תספרו לנו מראש על התכניות שלכם ואנחנו נדאג לתת לכם את התנאים האולטמטיביים להצעת נישואין בלתי נשכחת, מול השקיעה. 

אין סיכוי שהיא (או הוא) יגידו לא. עלינו. 

בוק צילומי חתונה ייחודיים

היום הגדול הגיע? זוגות רבים בוחרים לשכור יאכטה לצורך צילומי חתונה בלב ים. זה סשן צילומים שהוא גם חוויה בלתי נשכחת. דרך נהדרת לבלות את היום האחרון כרווקים, ביחד. הצילומים יוצאים מרהיבים ביופים ובלתי שגרתיים. 

קחו שייט זוגי בהרצליה עם הצלם שלכם לבוק צילומים מהסרטים.

חגיגות יום נישואין – הרחק הרחק מכאן

יום נישואין הוא יום שצריך לחגוג בלי הילדים. לוקחים יום חופש ויוצאים למקום רחוק רחוק כדי לבלות יום רגוע עם בן/ בת הזוג. בין אם אתם זוג הרוצה לפנק את עצמו ובין אם אתם ילדים שרוצים לשלוח את ההורים שלכם לחוויה בלתי נשכחת לכבוד יום הנישואין- הפלגה זוגית רומנטית ביאכטה יוקרתית היא ללא ספק הדרך הטובה ביותר להצהיר על האהבה והאכפתיות שלכם.

בחזרה לדף הבית

תדאגו לעצמכם/ להורים שלכם לשייט זוגי בהרצליה לכבוד היום המיוחד. לפרטים נוספים צרו קשר.

צריך עזרה?
שלח הודעה התקשר אלינו